Co wchodzi w skład prowadzenia księgowości? Biuro księgowe Wrocław – cennik
Sie30

Co wchodzi w skład prowadzenia księgowości? Biuro księgowe Wrocław – cennik

Prowadzenie księgowości najlepiej powierzyć fachowcom. Biuro księgowe oferuje szeroki zakres usług. Prowadzenie księgowości zawiera takie usługi jak: prowadzenia wszystkich wymaganych prawem ewidencji podatkowych, prowadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzanie deklaracji podatku dochodowego CIT oraz deklaracji VAT, przygotowywania bilansów oraz rachunków zysków i strat, sporządzania sprawozdań i analiz finansowych. Cennik jest bardzo...

Read More
Jak wybrać biuro rachunkowe?  Przykładowy cennik we Wrocławiu
Sie16

Jak wybrać biuro rachunkowe? Przykładowy cennik we Wrocławiu

Wrocław obfituje w biura rachunkowe. Każde z nich posiada inny cennik. Jest on uwarunkowany od wielkości firmy, zakresu usług jakie ma nam świadczyć. Przykładowy cennik znajdziemy na stronie internetowej każdego z biur. Ceny co do zasady są podobne. Z niewielkimi tylko różnicami. Jednak nawet te niewielkie różnice w skali roku i po doliczeniu różnych promocji i rabatów dadzą nam spore oszczędności.   Z tego względu warto...

Read More
Na czym polega pełna księgowość dla firm? Porady i doradztwo księgowe  w Krakowie
Lip30

Na czym polega pełna księgowość dla firm? Porady i doradztwo księgowe w Krakowie

Pełna księgowość jest precyzyjnym, skomplikowanym, rozbudowanym i bardzo sformalizowanym systemem ewidencji zdarzeń gospodarczych. Pełna księgowość dla firm nie jest tylko narzędziem do obliczania podatków. Daje ona możliwość analizy i kontroli sytuacji firmy w danym czasie lub na przestrzeni jakiegoś okresu. Zasady rządzące pełną księgowością są konkretnie opisane m. in. w ustawie o rachunkowości czy Międzynarodowych Standardach...

Read More
Jak wygląda ewidencja środków trwałych? Sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie rejestru VAT Kraków
Lip03

Jak wygląda ewidencja środków trwałych? Sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie rejestru VAT Kraków

Ewidencja środków trwałych jest spisem składników majątku związanego z wykonywaną działalnością gospodarczą. Prowadzenie ewidencji środków trwałych jest obowiązkiem przedsiębiorcy, który prowadzi podatkową księgę przychodów i rozchodów. Jeżeli chcemy zaliczyć amortyzację w koszty działalności musimy mieć prowadzoną ewidencję. Według ustawy o PIT środkiem trwałym jest stanowiący własność lub współwłasność podatnika, nabyty lub...

Read More